»  Praktické  »  Chovatelský program

Chovatelský program

Jsem již členem Chovatelského programu Yoggies a mám už účet jako chovatel (mám chovatelskou stanici). Přihlašoval jsem se přes velkoobchodní e-shop DogLife. Jak se nyní přihlásím ke svému zákaznickému účtu?

  • Přihlásíte se zde: https://www.eshop.yoggies.cz/prihlaseni/
  • Přihlásíte se vložením svého uživatelského jména a hesla do formuláře.
  • Vaše přihlašovací údaje (Uživatelské jméno a Heslo) zůstaly stejné, jako doposud (když jste se přihlašoval(a) na velkoobchodním e-shopu DogLife), pouze nyní při přihlášení před své stávající Uživatelské jméno doplníte „chovatel-“. Např. pokud používáte Uživatelské jméno „honza“, tak nyní se budete přihlašovat Uživatelským jménem „chovatel-honza.

 

 

 

 

 

 

 

 

Po přihlášení ve svém zákaznickém účtu vidím výpis historických objednávek DogLife, ale nevidím jejich detaily. Proč?

  • Detaily historických objednávek nelze rozkliknout, jedná se pouze o výpis objednávek pro váš přehled. Přecházíme na Chovatelský program na nové platformě, a proto historie objednávek (v detailu) z platformy DogLife není viditelná. Samozřejmě všechny nové objednávky uskutečněné na platformě e-shopu Yoggies budou viditelné vč. detailu položek.
  • Pokud by bylo třeba něco konkrétního dohledat/ověřit v historické objednávce z eshopu DogLife, tak to můžeme udělat my, prosím kontaktujte nás v tomto na obchod@yoggies.cz

 

Jsem již členem Chovatelského programu Yoggies a mám už účet jako chovatel (mám chovatelskou stanici). Přihlašoval jsem se přes velkoobchodní e-shop DogLife. Jsou zachovány všechny výhody chovatelského programu jako doposud?

  • Ano, chovatelský program je zachován se všemi výhodami. 

 

Jsem členem Chovatelského programu Yoggies, ale nejsem chovatel - mám doporučení (identifikační kód) od mého chovatele (od kterého mám štěně či kotě) a nakupoval jsem tak na eshopu DogLife výhodněji. Tyto výhody mi zůstávají?

  • Ano, všechny výhody zůstávají stejné, jako doposud, pouze již nakupujete na e-shopu Yoggies zde. Přihlašujete se způsobem popsaným výše.

 

Jsem chovatel (mám chovnou stanici), ale ještě nejsem zaregistrovaný v Chovatelském programu Yoggies. Kde se mohu zaregistrovat?

  • Registrační formulář pro chovatele naleznete zde.
  • Zaregistrujte se zde a pošlete nám kopii platného certifikátu vaší chovatelské stanice. Po schválení registrace vám zašleme podmínky spolupráce spolu s chovatelským ceníkem.

 

Info a podmínky pro přiznání cen v "Chovatelském programu":

► Minimální výše měsíční objednávky není nastavena!
► Podmínkou je řádná certifikace chovatele, cvičitele, útulku, krycí list apod.
► Odběratel se zavazuje poskytnout kopii svého certifikátu chovatele, krycího listu apod.
► Pro získání "Startovacích balíčků na cestu" v hodnotě 1,-Kč/ks nutno doložit certifikát "čipování štěňat" / obdobně u koťat.
► Dodavatel má právo k návštěvě u odběratele za účelem navázání obchodního styku.
► Dodavatel si vyhrazuje právo ke změně cen v průběhu období platnosti ceníků
► Dodavatel si vyhrazuje právo k uvedení mimořádných akcí na https://www.eshop.yoggies.cz/
► Na chovatelský program se nezvtahují další akční a věrnostní nabídky firmy Yoggies s.r.o.
► Krmiva dodávaná v programu podpory chovatelům NEJSOU URČENA pro další prodej.
► V případě zneužití podmínek pro chovatele bude rozvázána spolupráce BEZ ODKLADU.

 

Mám štěně nebo kotě od chovatele (z chovatelské stance) a chtěl bych nakupovat krmivo Yoggies pro své štěně či kotě výhodněji. Jde to? 

  • Ano, jde. Kontaktujte svého chovatele, který (pokud je zapojen do našeho Chovatelského programu) vám sdělí svůj identifikační kód, ten nám napište na vyziva@yoggies.cz spolu se jménem chovatelské stanice a chovatele, odkud máte štěně či kotě a po schválení vás zaregistrujeme a můžete krmivo Yoggies nakupovat výhodněji.

 

Nemám chovnou stanici, ale mám chovného psa. Mohu se také zaregistrovat do Chovatelského programu a čerpat tak jeho výhody?

  • Ano, můžete. Zaregistrujte se zde a pošlete nám Potvrzení o chovnosti psa. Po schválení registrace vám zašleme podmínky spolupráce spolu s chovatelským ceníkem.

 

Máte další otázky, ohledně Chovatelského programu, které zde nejsou zodpovězeny?


Provozováno na Provozováno na systému NetShops
GoPay
Zboží.cz
Vážení zákazníci, přecházíme na nový systém, který může způsobit drobné prodlevy při doručování. Pokud však na vaše dobroty spěcháte, navštivte naši kamennou prodejnu na Praze 6 nebo některou z našich partnerských prodejen, odkaz na mapu najdete v banneru na domovské stránce.