Telefonické objednávky  311 240 331
 
 

Často kladené otázky: Chovatelský program

Jsem již členem Chovatelského programu Yoggies a mám už účet jako chovatel (mám chovatelskou stanici). Přihlašoval jsem se přes velkoobchodní e-shop DogLife. Jak se nyní přihlásím ke svému zákaznickému účtu?

  • Přihlásíte se zde: https://www.eshop.yoggies.cz/prihlaseni/
  • Přihlásíte se vložením svého uživatelského jména a hesla do formuláře.
  • Vaše přihlašovací údaje (Uživatelské jméno a Heslo) zůstaly stejné, jako doposud (když jste se přihlašoval(a) na velkoobchodním e-shopu DogLife), pouze nyní při přihlášení před své stávající Uživatelské jméno doplníte „chovatel-“. Např. pokud používáte Uživatelské jméno „honza“, tak nyní se budete přihlašovat Uživatelským jménem „chovatel-honza.

 

 

 

 

 

 

 

 

Po přihlášení ve svém zákaznickém účtu vidím výpis historických objednávek DogLife, ale nevidím jejich detaily. Proč?

  • Detaily historických objednávek nelze rozkliknout, jedná se pouze o výpis objednávek pro váš přehled. Přecházíme na Chovatelský program na nové platformě, a proto historie objednávek (v detailu) z platformy DogLife není viditelná. Samozřejmě všechny nové objednávky uskutečněné na platformě e-shopu Yoggies budou viditelné vč. detailu položek.
  • Pokud by bylo třeba něco konkrétního dohledat/ověřit v historické objednávce z eshopu DogLife, tak to můžeme udělat my, prosím kontaktujte nás v tomto na obchod@yoggies.cz

 

Jsem již členem Chovatelského programu Yoggies a mám už účet jako chovatel (mám chovatelskou stanici). Přihlašoval jsem se přes velkoobchodní e-shop DogLife. Jsou zachovány všechny výhody chovatelského programu jako doposud?

  • Ano, chovatelský program je zachován se všemi výhodami. 

 

Jsem členem Chovatelského programu Yoggies, ale nejsem chovatel - mám doporučení (identifikační kód) od mého chovatele (od kterého mám štěně či kotě) a nakupoval jsem tak na eshopu DogLife výhodněji. Tyto výhody mi zůstávají?

  • Ano, všechny výhody zůstávají stejné, jako doposud, pouze již nakupujete na e-shopu Yoggies zde. Přihlašujete se způsobem popsaným výše.

 

Jsem chovatel (mám chovnou stanici), ale ještě nejsem zaregistrovaný v Chovatelském programu Yoggies. Kde se mohu zaregistrovat?

  • Registrační formulář pro chovatele naleznete zde.
  • Zaregistrujte se zde a pošlete nám kopii platného certifikátu vaší chovatelské stanice. Po schválení registrace vám zašleme podmínky spolupráce spolu s chovatelským ceníkem.

 

Info a podmínky pro přiznání cen v "Chovatelském programu":

► Minimální výše měsíční objednávky není nastavena!
► Podmínkou je řádná certifikace chovatele, cvičitele, útulku, krycí list apod.
► Odběratel se zavazuje poskytnout kopii svého certifikátu chovatele, krycího listu apod.
► Pro získání "Startovacích balíčků na cestu" v hodnotě 1,-Kč/ks nutno doložit certifikát "čipování štěňat" / obdobně u koťat.
► Dodavatel má právo k návštěvě u odběratele za účelem navázání obchodního styku.
► Dodavatel si vyhrazuje právo ke změně cen v průběhu období platnosti ceníků
► Dodavatel si vyhrazuje právo k uvedení mimořádných akcí na https://www.eshop.yoggies.cz/
► Na chovatelský program se nezvtahují další akční a věrnostní nabídky firmy Yoggies s.r.o.
► Krmiva dodávaná v programu podpory chovatelům NEJSOU URČENA pro další prodej.
► V případě zneužití podmínek pro chovatele bude rozvázána spolupráce BEZ ODKLADU.

 

Mám štěně nebo kotě od chovatele (z chovatelské stance) a chtěl bych nakupovat krmivo Yoggies pro své štěně či kotě výhodněji. Jde to? 

  • Ano, jde. Kontaktujte svého chovatele, který (pokud je zapojen do našeho Chovatelského programu) vám sdělí svůj identifikační kód, ten nám napište na office@yoggies.cz spolu se jménem chovatelské stanice a chovatele, odkud máte štěně či kotě a po schválení vás zaregistrujeme a můžete krmivo Yoggies nakupovat výhodněji.

 

Nemám chovnou stanici, ale mám chovného psa. Mohu se také zaregistrovat do Chovatelského programu a čerpat tak jeho výhody?

  • Ano, můžete. Zaregistrujte se zde a pošlete nám Potvrzení o chovnosti psa. Po schválení registrace vám zašleme podmínky spolupráce spolu s chovatelským ceníkem.

 

Máte další otázky, ohledně Chovatelského programu, které zde nejsou zodpovězeny?

  • Podívejte se k nám web, kde máme Chovatelský program podrobněji popsaný.
  • Nebo nás kontaktujte (ohledně chovatelského programu) zde:  Tel.: +420 773 197 766 | office@yoggies.cz
Provozováno na Provozováno na systému NetShops
GoPay
Zboží.cz
Vážení zákazníci, z důvodu technické výluky ČEZ, u objednávek vytvořených na našem e-shopu 5.8.2021, může dojít ke zpoždění dodání zásilek, max o 1 den. V případě nutnosti nás kontaktujte: +420 720 961 107 | obchod@yoggies.cz | +420 773 197 776.